31.07.2012

Motion

Jeg tænkte på, om nogle af jer derude måske har nogle gode råd hvad angår at komme igang med at løbe? Motion er ikke noget jeg kan dyrke meget af fordi jeg ikke har så meget overksud af energi, til at jeg vil spolere mine dage, ved at dyrke motion.. Men jeg vil jo gerne prøve at komme lidt i form igen. Så jeg vil gerne begynde at løbe, da det også er en god måde at rense mit hoved for tanker! De sidste par dage har jeg gerne ville begynde, men så har det regnet for meget - vil ikke ligge syg til min fødselsdag!! - og så har jeg haft det dårligt.. Så har ikke kunne begynde endnu.

En ting jeg dog har gjort, er at jeg har funde tmin ipod og fået lagt musik ned på den. Nu lytter jeg også normalt musikken derpå når jeg skal køre langt, så der er ikke kun up tempo musik på.. Men også stille sange - men dem springer jeg jo self bare over når jeg løber!

Nogle af de sange jeg har derpå er:

Kelly Clarkson - Stronger (What doesn't kill you)
Selena Gomez - A year without rain
Christopher - Against the odds
Tonikbox feat. Andy stroke - Call me
Demi Lovato - Who's that boy
Erik Grönwall - Higher
Lady GaGa - Marry the night
Michael Jackson - The way you make me feel

Det var lige et par stykker af de 151 sange jeg overførte igår ;)


Det skal lige siges at det ikke er mig på billedet!



Ingen kommentarer: