25.07.2012

Ja..

Jeg tror snart jeg giver op..
Jeg har en drøm. Og kun den ene. Det er at finde manden i mit liv, starte en familie op med ham og se børnene vokse op.. Det er min drøm.. Jeg drømmer ikke om et bestemt job, at komme til et bestemt sted eller noget af den slags.. Jeg drømmer om kærligheden.. Men den svigter mig gang på gang..

Så tror man at man skal være sammen med en, som selv havde sagt drømte om et liv med mig, der kom så en anden pige i vejen.. Jeg dater fyre der vækker lidt interesse, men det går fandme altid i vasken?
Hvis fyrene vil mig, så prøve de altid på at lave mig om, som om jeg ikke er god nok som jeg er. Så er jeg ikke tynd nok, så er jeg for tynd, så er jeg ikke blondine, så har jeg for meget mellem ørene osv osv osv.. Hvad fanden sker der for det? Hvorfor er jeg ikke god nok efter jeres mening? I vil da ikke selv laves om.. Men ja nogle vil have mig for den jeg er, men det er desværre nogle få der bare ikke siger mig noget..
Dem der så kan lide mig for den jeg er, af dem jeg er på date med, de mener aldrig kemien er der.. Så det ender i venskab eller at man ikke hører mere fra dem.. Det værste er dog hvis man har en super date og han kysser dig farvel, hvor det lader til at han ikke vil have du går, men at han så nogle timer siger at man ikke er en man kan se sig sammen med som kæreste, fordi kemien eks. Ikke er der.. Hvorfor fanden så kysse en når de ved det!? Så lad da være..

Ja sorry men jeg er bare så træt af det.. Men okay jeg har så heller aldrig følt at jeg havde en fremtid, jeg drømmer om den, men det virker aldrig realistisk, som om det ikke er meningen for mit vedkommende..

I don't know, jeg ved bare at mit hjerte ikke magter det, fordi jeg tager det så tungt hver gang..

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejdi altså :/ det er trist at høre at ingen dreng, kan se hvor dejlig og klog du er. Kan kun undskylde på deres vegne, da de da klart ikke kan have øjne i hovedet eller nok mellem ørene selv. Men ved at der er en derude et sted der nok skal se hvor værdifuld du er og give dig det du gerne vil have ud af livet. Just hang on..

Hejdi sagde ...

Tak Anonym.. Ved jo ikke lige hvem du er, så må bare sige "anonym".:)

Anonym sagde ...

Det er så i orden :) Men ved du nok skal finde en.

Hejdi sagde ...

Tak :) det er også hvad jeg håber, men man mister lidt håbet nogle gange

Anonym sagde ...

Bare hold ud og vis lidt af din Hejdihed :) hehe hvis jeg må bruge det udtryk. Du skal nok finde en som ikke vil lave en eneste ting om.

Hejdi sagde ...

Haha.. Viser skam min Hejdihed :) har også haft fundet to.. Men vi måtte gå hver vores veje

Anonym sagde ...

Hvorfor har i måtte gå hver sin vej? boede de for langt væk? hvis jeg må spørge :)

Hejdi sagde ...

Nogle gange, så selvom man måske passer sammen og det kan være meningen man skal være sammen - så er det bare ikke altid det rigtige tidspunkt :)

Anonym sagde ...

Så må vi håbe at du finder en på det rigtige tidspunkt :) det fortjener du ihvertfald