29.07.2012

Just another weekend..

Min weekend skulle have været en, hvor jeg bare skulle slappe af og ikke lave noget som helst!
Well, fredag var jeg i centret hele dagen og også det meste af lørdagen hehe.. Men brugte stort set kun penge på mad! Føler mig dygtig :)

Igår regnede det jo vildt meget, de få meter man gik fra bussen til centret, det ville gøre en gennemblødt!! Stjal min mors trøje til at holde over mig, hun skulle med under, men hun spurtede bare, så hun var sååå våd hja.. Jeg havde kun våde fødder ;) aldrig i mit liv har jeg set at det har regnet så meget, at det dryppede gennem taget og gangene blev lukket! Tog et billede ved New Yorker og H&M for at vise det..

Idag har jeg dog sovet til et stykke over 12, jeg er vildt træt.. Så tog hurtigt med min mor i rema efter aftensmad - vi kal have hakkebøf<3 - og så har vi set film!
Jeh elsker jo sci fi osv og idag så vi An american werewolf in London, grinede lidt af varulven, men den var nu okay :) ellers slapper jeg af og tager billeder på mobilen! Hvad laver i?

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser godt nok lidt vildt ud :) du ser også meget sød ud på dine billeder ;)

Hejdi sagde ...

Ja det var vildt!
Tak skal du have :)

Anonym sagde ...

Du er især rigtig nuttet på det sidste billede :) Tager du selv alle dine billeder?

Hejdi sagde ...

Tak :)
Jeg tager stort set altid billederne selv.. På nær hvis man ser mig i helfigur, hvor det ikke er i et spejl ;)

Anonym sagde ...

Du er rigtig flot på billederne :) du er god til at finde outfits ;) du har noget rigtig pænt tøj.

Hejdi sagde ...

Årh tak :)
Er heldigvis blevet bedre til at mixe tøj!

Anonym sagde ...

Hvis det er er bedre end hvad det var :) så må du være rigtig god til af starte med ;)