01.08.2012

As long as you love me

Så er jeg endelig hjemme efter en dag inde i byen der startede klokken 11.26 med bus.. Puuh hvor er jeg altså træt nu!
Færste stop var en butik hvor billetter kunne købes (som på billetnet.dk) til Days of the dinosaurs, fordi det er en del af min fødselsdagsgae at vi skal derover. Så det glæder jeg mig suuuper meget til. For ja, jeg er en dinosaurpige, nogle vokser fra det, fordi så mange jo kan lide dem som små.. Men mit har holdt ved og jeg kan gå helt amok hvis jeg finder nogle bøger om dinosaure!
Aint that pretty? :3


Efterfølgende var vi i blockbuster, axel music, en genbrugsforretning og så to vi ind til selve byen. Købte en film med Samuel L. jackson og Kellan Lutz, den så fed ud og så fik jeg E.T på bog af min mor, jeg elsker jo den film og har bogen på engelsk, men denne her var dansk og kostede en 10er ;)
Vi fandt også en anden ting til mig i fødselsdagsgave, som jeg undlader at fortælle, da jeg selv hader at vide ine gaver, emn ville sååå gerne have den!
I byen fik jeg fornyet mit The body shop medlemskort, så jeg kan få en fødselsdagsgave derfra (Smart tænkt!) og så købte jeg faktisk ikke andet.. SÅ jeg var dygtig idag! Men fuuuck jeg er træt nu..
Imorgen skal der købes ind til boller og lagkage på fredag og så skal der slappes af.. aaaah!

Ind for at købe togbilletter.

Super sødt bord i genbrugsbutikken, som er lige noget for min veninde!
Hun bør altså se det.. Men hun bor i Helsinge nu! *suk*

Yeeeah, har en svaghed for Jamie Oliver.. ME WANT!!

This is me now.. Træt.dk ;)

Ingen kommentarer: