02.08.2012

You're so crazy, I like you!


Ja idag har der skulle købes ind til fødselsdag.. Fuuck det var tungt at bære hjem!
Her er der lidt billeder... :)




Vågnede op til denne mail... ÅÅh det gjorde dagen kanon :D


Ja jeg blev så også lige væk fra min mor.. Det er meget typisk, vi plejer altid at gå rundt som små børn og kalde på hinanden.. men fordi der var søde fyre så lod jeg vær ;)
Men jeg trøstede mig selv med min slush ice (yuuum!)

Hvor jeg så så Somersby på hylden..
Kan kun lide den med æble og den er suuper god synes jeg!!



Men nu er jeg endelig hjemme og ser Vampire Diaries, yaaay! Snakkede dog også i mobil med min bror før, han kunne ikke huske havd jeg ønskede mig til min fødseldag, hvilket jeg heller ikke kunne, så fandt bare noget. Mit problem er nemlig at jeg aldrig rigtig ønsker mig andet end film og musik... hvilekt folk hader altid at give mig.. Fordi jeg er en pige.. og det ikke er pigede ting.. Well sorry at jeg er en filmnørd!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du ser rigtig godt ud på de billeder :) du er bare smuk

Hejdi sagde ...

Årh tak skal du have :)

Anonym sagde ...

Håber bare virkelig at der kommer flere billeder af dig herinde :)

Hejdi sagde ...

Okay :) Men den kunne altså godt lyde lidt creepy den kommentar :b

Anonym sagde ...

Ja det kan jeg godt se :) men det er bare fordi du er så god til at tage billeder