02.08.2012

Look at me!

Ja jeg syntes altså der ksulle ske noget nyt herinde på bloggen. Jeg ved at der er flere og flere der er begyndt at blogge og nogle måske er lidt meningsløse. Dog ved jeg ikke havd folk synes om min, jeg ved bare at det er mit frirum til at skrive havd jeg har lyst til og dele mit liv. Med komplet fremmede? Oh well that's life...!

Men okay, det nye her på bloggen er at jeg har fået nyt design! Yay! Det gamle havde været her utroligt længe, så selvom jeg var helt ild med det, da jeg synes det var rigtig fint, så har jeg valgt at lave mit eget nu. Det gamle var nemlig en skabelon man kunne vælge, så jeg har hurtigt lavet et banner og en baggrund. meget hurtigt så bær over med mig. Gider ikke sidde i flere timer for at lave det!

Dog vil jeg gerne sige at lyserød bestemt ikke er en af mine yndlignsfarver. Den er da pæn ja, men jeg er mere til blå.. Det synes jeg bare ikke rigtig passede ind og det så bare forkert ud. Så det blev til lyserøde sommerfugle! Hehe.. Lidt piget har jeg vel lov at være..
men her er det så! Lidt mere personligt og jeg er okay tilfreds med resultatet!

Forresten, hvis i kender nogle der måske vil kunne lide min blog, så må i da gerne fortælle videre om den. Men det er self ikke noget jeg siger i skal.. jeg kan bare godt lide at dele min kedelige hverdag med jer, så jeg også har noget at lave ;)

Ingen kommentarer: