14.08.2012

Halløøøøøj

Ja jeg har det en smule bedre nu :)
Jeg har fået slappet en hel del af, skal dog stadig huske at slappe af..
Men idag har jeg fået sagt farvel til Twitvlogsdk, som slutter i denne uge. Vi har ikke været så god til at lave videoer på det sidste og det kan ikke nytte noget at vi hele tiden skal finde nye vloggere - så vi har valgt at slutte mens legen er god :)


Det er så min sidste video derinde og jeg kommer til at savne det!



Ellers har jeg været i Bilka idag med min dejlige veninde Linda! Vi har fået købt nogle forskellige ting hver.. Der var nemlig tilbus på Friis & Co tasker og accesories derude! Yaay :)
På vej til bussen valgte vi dog at gå over til Rosengårdcentret, for at tage bussen der, for så kunne jeg få min fødselsdagsgave inde ved The body shop, fordi jeg er medlem der :)
jeg valgte en pudder!For ja lidt piget er jeg jo..... suk.. Men altså havde næsten ikke mere tilbage af mine to andre, som jeg virkelig har sparet på, de kostede hver 175 kr da jeg købte dem.. Den jeg har valgt idag kostede dog kun 125 kr og så er dne større? Øøøh jo tak! Så den valgte jeg som gave, men fordi den kostede mere end fødselsdagsgaven fra dem måtte koste, så betalte jeg kun 27 kroner for den :) Fordi der også var 10% rabat da jeg jo er medlem! ååh det var dejlig :)






3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da godt nok kedeligt at i slutter eller synes nok mest det er kedeligt når du ikke kommer med noget mere hver tirsdag :) men gode billeder ellers og vil da huske at hvis jeg ser dig vil jeg prikke til dig og løbe ;) hehe. dejligt at du er tilbage her igen

Hejdi sagde ...

Ja det er lidt trist, men håber at jeg kan få nogle flere videoer inde på min egen kanal :)
Hahaha, ja gær du bare det!

Anonym sagde ...

Håber jeg at du får :) der må også gerne komme flere billeder af dig herinde ;) hehe