23.08.2012

Here I am

Jeg ved godt jeg har været dårlig til at blogge for tiden, men det er fprdi jeg har haft meget om ørene.. Jeg har haft en masse herhjemme, jeg har været på sjælland til fødselsdag - hvilket der kommer billeder af! - jeg har været på sygehuset osv osv... Så har haft det hårdt i hovedet, så måtte tage en slapper :)
Men jeg er nogenlunde nu og vil da lige fortælle om min dag idag!

Jeg er startet på Asacol igen og skal fortsætte med det fremover.. Pga de piller har jeg haft det skidt de her sge og har ligget i sengen.. Idag handlede jeg dog med min mor fordi jeg følte mig spærret inde.. Jeg købte en masse chips (tilbuuuud!!!!) og nogle småting.. Blandt andet købte jeg et udgravnings sæt med en dinosaur i og ja jeg elsker jo dinosauere, så det har jeg hygget med idag :)
Valgte dog at lade den være i gipsen fordi jeg synes det er pænere end bare at have en figur.. Bum! Så den står på min reol nu...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er godt nok en fin lille dino :) hehe

Hejdi sagde ...

Jaaaa!!!