23.09.2012

Endelig!

Jeg havde det problem, at jeg ikke kunne få brændt mine videoer fra da jeg mødte J.K Rowling. Hvilket irriterede mig en hel del, da jeg jo gerne vil gemme det, til hvis min computer osv osv går i stykker.. Men dem jeg kender med brænder, de kunne af en eller anden grund ikke brænde dem. Nu har jeg jo så selv en computer der kan brænde - yaaay - men jeg vil da ikke bare bruge en dvd hvis den ikke vil brænde? Så Hejdi søger på google og ser hvilke formater jeg kan brænde.. Dvs mine film var ikke i et af de formater.. Suk.. Mne hvad gør man så? JO! Ser du.. Man går da bare ind i Movie Maker og laver det til en film der, for det format kan brændes!!
Men nu tænker i nok "Jamen Hejdi hvorfor gjorde det så ikke bare før?" Haha, godt tækt af dig, men men men... Jeg havde en lille skod computer , så mine videoer ville blive til iphone størrelse.. Altså når det så kom frem på tv'et, så ville det være strukket meget ud, hvilket jeg jo ikke ville have!!
Nu har jeg jo så en ordnelig computer, så nu kunne jeg!! Yaaaaay!!...



Hejdi er glad :)

 

 

Ingen kommentarer: