20.09.2012

Yeah yeah yeah

I know! Har næsten ikke blogget.. Sorry.. Men jeg har bare det at jeg kommer ind i nogle lidt mindre gode perioder så der blogger jeg ikke!

Men en hurtig forklaring ang de sidste uger; jeg har fået ny veninde, som er døv, så hun er ved at lære mig tegnesprog og hun er pisse sød!! Jeg har ligget dårlig pga min medicin, den gør nogle gange min kvalme værre end normalt.. Øv:/
Jeg har ikke været særlig meget på computeren, fordi jeg har læst en del.. Jeg har læst Fifty shades bøgerne som er fantastiske, ej hvor er jeg glad for dem!!!<3
Jeg har været til Rap Om Kap her i Odense for at støtte scleroseforeningen..
Jeg har fået lavet om på mit værelse, så jeg har de samme ting, men der er mere plads :)
Og så har jeg set en masse Lost episoder hehe (;

Så her kommer der nogle billeder!:

Ingen kommentarer: