20.12.2010

Miav?:)

Wauw... det er da lidt tid siden jeg sidst har fået skrevet her i min deeeejlig blog? Well that's gonna change now! For nu skriver jeg lidt igen ;)
Her i december har jeg ikke lavet andet end at prøve at nyyyde december måned maximalt, for sidste år lå jeg syg med halsbetændelse faktisk hele december... sucks!! -.-
Men jeg har været til julemarked i Odense, hvor jeg sammen med min mor også var til en lille koncert, hvor Christian Brøns sang, han er sgu charmerende.. Og vi sang self. med :D

Det er så mig og Christian på billedet! :b

Ud over det så kan jeg nu også kalde mig for makeup model (hah!?) uuhm... Jeg blev nemlig ringet op af min veninde, som har en veninde, som skulle til makeup eksamen.. Og hendes model havde aflyst.. Ergo - min veninde ringede til moi.. Jeg sad i 3 timer ca og bare fik ordnet hår og makeup.. Var sgu lidt sjovt, men blev fandme også træt!!
Men hun fik mit nummer, så hun kan ringe til mig igen.. (de kunne nemlig ikke forstå at jeg normalt ikke er model med mit udseende? jamen tak !!)

Imorgen skal jeg så lige et smut ind til byen, for at hente nogle billeder jeg har fået fremkaldt.. Glæder mig til at have nogle flere billeder i mit fotoalbum!! :)
Og så skal jeg have købt de sidste få julegaver.. Lidt langsomt, I know, men det har ikke været muligt før nu, sååå ...
Men det var vel alt for nu? Skriver hurtigst muligt igen!!
Have a wonderfull evening <3 :)

Ingen kommentarer: