25.02.2011

For syv svesker da også

Ja jeg ved godt jeg ikke har fået skrevet meget på det sidste - nu var jeg jo begyndt igen.. Ih altså.. Men det meste af Januar lå jeg med influenza og jeg hoster stadig.. Det giver nogle slemme rygsmerter, men det er heldigvis ved at gå over igen.. :) yay!

I dag er det min mors kærestes datters 15 års fødselsdag (Tillykke med fødselsdagen Dino!!) Vi vågnede på til lækker brunch allerede klokken 9, fordi hendes far skal på arbejde i dag.. Hun åbnede så hendes gaver, jeg havde lavet en lille gavepose med billede af Jacob fra Twilight (varulven - fordi hun elsker ulve, især ham) og så havde jeg tegnet poter og skrevet på den - She loves it!! ;)
Indeni var der jo så selv gaverne, jeg gav hende Befri Willy 4 - som er en super sød film og som hun gerne ville se, så hun blev rigtig glad og så fik hun også et par stribede leggins :)

Hun fik også et ultra sødt kort fra sin daddy, som jeg havde siddet og lavet hurtigt igår aftes, måske ikke det bedste jeg kunne lave, men hun elsker det :)

Hun elsker Hamtaro, især fra det kort jeg lavede til jul til Maria og Mads, så valgte at lave den samme Hamtaro, men med at flag i stedet for en slikstok ;)

Nu venter jeg på at hende og min mor kommer hjem fra frisøren, så vi kan hygge videre og så kommer min veninde senere som overraskelse til Dino.. Hun ved nemlig ikke hvem der kommer.. muahahaha :D

Ingen kommentarer: