27.02.2011

Gavebånd...

Midt august 2008, starten på 2. år på HG.. Min lærer BO havde sat mig ved siden af min kammerat Jonas, og det var vildt fedt, for vi hyggede os rigtig meget.. Han og en ved siden af os sad og 'legede' med gavebånd og pludselig vendte han sig om at bandt et stykke bånd om mit håndled og smilede stort til mig.. Vi aftalte at se hvor længe det kunne blive på.. I feb. stoppede han dog på skolen, men båndet mindede mig nu om den sjove tid vi alle havde på HG - også efter vi alle stoppede sommeren 2009..
Folk spurgte tit om hvorfor jeg dog havde et stykke gavebånd på håndledet, men det er faktisk meget simpelt.. Det giver minder .. Selvom han nok ikke kan huske det, så har jeg beholdt det på..
I dag er det så den 27. februar 2011 - omkring 2½ år efter at han gav mig det fine stykke bånd på.. Men igår aftes røg det af.. Det kunne ikke holde sig længere.. Det er trods alt 'kun' et gavebånd.. Men med betydning.. Jeg følte mig bar igår.. nøgen... En rigtig underlid følelse.. Men nu hænger båndet på min opslagstavle sammen med andre minder - f.eks et armbånd af snore som min veninde engang gav mig.. (som også er knækket)


Men det er nu lidt hårdt...

Ingen kommentarer: