25.05.2011

Gah!

Okay.. Gal det har været lang tid, siden jeg sidst har skrevet herinde.. Well here's an update!
Søndag i sidste uge vågnede jeg op med sådan en forfærdelig smerte i halsen, mine hænder kløede og jeg havde det bare skidt.. Jeg fik en slags vabler eller blister inde under huden i hænderne, som var der millioner af dem! Min hals gjorde også stadig nas, så derfor i torsdag kom jeg til lægen (jeg er bange for læger, så der skal meget til at få mig derud!)
Jeg har så halsbetændelse; og en stor allergisk reaktion inde i hænderne.. Pga. en creme jeg havde fået til en makeup aften. Den duftede ellers bare fantastisk! Men jeg havde så købt nogle halstabletter, penicillin, og nogle stærke allergi piller.. 185 kr. Sådan er det jo.. Jeg har så gået og kaldt mig selv en dinosaur, pga. mine hænder, men så begyndte det at skalle af, så er nu en slange... EVOLUTION!!! -.-
Igår skulle jeg så igen til lægen til kontrol, jeg har så fået endnu flere allergipiller og en creme til hænderne.. denne gang blev det 162 kroner.. Jeg er vist lidt dyr i medicin.. Samtidig skal der købes youghurt til at spise sammen med penicillinen - jeg kan kun lide Danonino!!! Så der er købt en masse af dem, så jeg har nok indtil videre brugt 400 kr mindst på alt det her... Gah!! Nu må mine hænder og hals gerne snart blive raske.. Kan nada lave....

Ingen kommentarer: