11.06.2011

Alle har ret til kærlighed

Alle har ret til kærlighed.. Men hvorfor skal den være så svær at finde?
Jeg ses med en fyr nu.. Vi har sådan set hinanden/dated siden den 1. maj.. Problemet er bare at jeg ved ikke om vi er ved at være kærester eller hvad vi er.. Vi kan rigtig godt lide hinanden, men jeg kan bare ikke spørge ham - jeg vil spørger ham, men jeg kan bare ikke af en eller anden grund..Måske fordi jeg ikke har spurgt nogen om sådan noget før?

Ud over det, så har jeg lavet en lille liste på min facebook status med nogle random facts om mig, så den vil jeg da lige dele :D

Jeg har blå/grå øjne, jeg er 168 cm høj, jeg er født lyshåret, jeg fik trukket mine tænder ud som 2 årig fordi de smuldrede væk, jeg fik først mine fortænder igen som 8 årig, jeg har 7 søskende, jeg har haft 2 hunde 4 fugle og 2 hamstre, jeg er bleg men er ligeglad, jeg har svært ved at blive brun, men kan ikke tage sol fordi jeg bliver klaustrofobisk i solariet.. jeg har altid gerne villet til Norge, jeg ELSKER bamser! Jeg har både brugt ganebøjle og dobbeltganebøjle.. Mit første stjernecrush var Laus Høybye, på hver skole jeg har gået på har jeg haft et lille crush på en Første dvd jeg købte var Stuart Little 2, jeg er en giga stor Harry Potter nørd og jeg er stolt af det, jeg elsker science fiction, The Host er nok min yndlingsbog! Jeg elsker at gå en tur i regnen med musik i ørerne, jeg tuder tit til film fordi jeg lever mig nemt ind i dem, jeg elsker alle årstider af forskellige grunde.. Jeg elsker dinosaurer, min mor siger jeg nok har delvist fotografisk hukommelse, jeg kan have en hukommelse som en guldfisk når det gælder hverdagsting, jeg har en masse skønhedspletter, jeg går stort set aldrig med bare ben, jeg siger storetåer i stedet for storetæer fordi det lyder forkert for mig, min latter ændre sig efterhånden så jeg hele tiden får en ny latter.. Musik er noget af det bedste jeg ved, jeg skriver mine egne sange, jeg har en fantasi som et lille barn (awesomeness!), jeg elsker Simpsons, min yndlings Disney film er Den lille havfrue, ultimative yndlingssang er Part of your world (No kidding!).. Jeg var indlagt på sygehuset i lidt over en måned som 10 årig, jeg har en ’usynlig sygdom’ aka Colitis Ulcerosa, jeg har høfeber.. Jeg elsker film som Doom, Alien, Predator, Avatar, E.T, Gremlings hvilket undrer folk? Jeg elsker duften af forårsregn, nye bøger, og flæskesteg i ovnen ♥ jeg vil helt vildt gerne synge duet med Josh Groban eller Andrea Bocelli.. Jeg plejede at skjule hvem jeg helt var, jeg har altid været anderledes end andre, jeg blev mobbet, jeg plejede at hade min krop, nu er jeg 100% glad for den jeg er og ville ikke drømme om at være en anden Jeg tror ikke altid på gud, men nogle gange har jeg brug for noget at tro på.. Jeg spiser chips og popcorn samtidig pga den sjove smag, jeg skærer min hakkebøf ud som en lagkage for ellers er det FORKERT! Jeg ELSKER brun sovs, elsker at lave mad.. Jeg bliver kaldt Tulle, Bumle, Hestesko, Piphans, og nogle gange Sofie.. Jeg er bange for edderkopper, læger, torden, nåle, fugleskræmsler og jeg hader klovne…. Jeg har aldrig været fuld, men elsker drikken Isbjørn! Jeg vælger ofte en sodavandsis frem for en gammeldags isvaffel.. Jeg har en svaghed for guitarspillere, jeg kigger mere på en fyrs ryg end mave, det jeg elsker mest ved mig selv er mine øjne og ryg, jeg har haft blodforgiftning, jeg har været i 6 lande.. Jeg elsker min familie mere end noget andet, jeg tror på skæbnen og at der er en ude i verden som er vores soulmate lige meget hvilken alder vi har♥

http://www.youtube.com/watch?v=ufjSyk_Mplw

Ingen kommentarer: