11.06.2011

Hmm...

Sidder her og kigger ud af vinduet fra mit værelse af.. Ser bladende fra birketræerne danse om hinanden og alt minder mig tilbage om min første kærlighed - jeg vil ikke lyve, jeg savner ham stadig.. Jeg tror på at hvis man virkelig elsker en person, om det så er af kærlighed eller venskab, så forsvinder det aldrig for den person - hvis man altså virkelig elsker personen.. Mange mennesker er 'bare' forelskede.. Andre gange udvikler en person sig ikke bare, men bliver til en helt andet, der elsker man jo den person der var..
Jeg er SÅ glad for at han har en ny kærlighed og at han er glad.. Jeg ville dog ønske han ikke hadede mig sådan som han gør - eller det føles i hvert fald sådan.. Det har jeg tænkt meget på de sidste måneder...

Jeg sidder lige og har fået loadet nogle af de billeder jeg har taget det sidste stykke tid. Min veninde, nogle af hendes venner og jeg har været i Kongens have her i Odense; og har taget billeder :D elsker at tage billeder... Så fik lyst til at tage et billede af dagens outfit! Har dog siddet hjemme hele dagen, but what the hell ;)


Er ikke særlig fotogen, men sådan er det jo :)

Ellers har jeg også tænkt på en anden jeg havde et crush på for nogle år siden.. Ham gad jeg godt 'bumme' ind i inde i byen og så falde i snak igen.. :b
Det er fandme svært alt det her.... Why is love so hard to find!!!???

Ingen kommentarer: