14.06.2011

Brændt af?

Altså jeg skulle være sammen med ham her til aften, han plejer at komme mellem 8 og 9 om aftenen når han har været på arbejde - men han er ikke kommet endnu... klokken er nu 22.31 og han er ikke kommet endnu og skriver ikke tilbage.. da jeg skrev med ham tidligere var han dog meeega træt - så jeg er 99% sikker på at han 'bare' crashede da han nåede sin sofa (eller tog sig en morfar) ^^
Men ret nedern når jeg havde glædet mig... Har fandme ikke set ham siden lørdag morgen og det er altså tirsdag idag... sikke noget pis.. jeg skulle hjem til ham igår, meeen han skulle på arbejde (ja faktisk på arbejde!!).. just miss him... jeg kan fandme ikke sove om natten nu, når han ikke er her.. :/

What else?
UH!!!! Jeg så The Bodyguard (Kevin Costner) for første gang i dag... uff den er søø' joo!! Der er dog en ting jeg hader ved sådanne film.. JEG VED FANDME ALTID HVEM THE BAD GUY ER!!! Da de havde fanget ham der, da de var ude i sneen, yeah right så vidste jeg da hvem det faktisk var som var skurken... pis altså....


- men nu står den på Star Wars <3 er blevet lidt bidt af det, altså Hayden Christensen og Natalie Portman i samme film er da bare awesome??? RIGHT!? Yeah I know :D
Må sgu finde en der har dvd'erne (bare de nyeste) så jeg kan få set dem ordenligt.. Yaaay :D

Ingen kommentarer: