18.06.2011

:)

What did I do this weekend?? Well i dag er det jo 'kun' lørdag - men igår brugte jeg dagen på at handle ind sammen med min bror Dan, fordi han skulle holde familie fødselsdag idag.. Efter da fik jeg en spand lilla maling - som mine søsters og min mors kærestes datters værelse er blevet malet med - og så blev jeg sat til at male siden af min søsters skab, som er hvidt :) Vi synes det så lidt kedeligt ud, så jeg kunne lige så godt hygge mig lidt med det :)
Det tog fandme også bare lige hele eftermiddagen indtil den sene aftensmad (20.30) at lave mønstret.. Fordi jeg er sådan en perfektionist!! Bagefter stod det på Star wars og resten af maleriet.. Der skulle nemlig også stå noget tekst - det tog såmænd heller ikke mindre end hele filmen at få skrevet det.. fuuuuuuck hvor var jeg træt der...

Idag har vi så holdt fødselsdag, der var mig, min mor, hendes kæreste, hans datter, min søster, mine to brødre, min nabo, mine bedsteforældre, min kusine, hendes forlovede og deres søn :) Rigtig hyggeligt, jeg har ikke set min kusine i 2 år!! En anden af mine brødre skulle også have været her, men han var desværre syg, så det var jeg lidt trist over :/ men ellers var det nu bare hyggelidt! :)
Ham min kusines dreng Magnus, nøøøøøj hvor er han dog en krudtugle! Så skulle jeg åbenbart legemed ham for han er bare helt glad for mig allerede, så jeg skulle styre Susan (fra scooby doo) for jeg måtte ikke være den blå fra Ninja turtles - hvilket jeg ellers ville -.- senere fik ejg ham til at lege med min mors kærestes datter (Dino) istedet, og hun måtte gerne styre den blå! Lidt skuffet blev jeg da ;)
Men i løbet af ugen vil min bror så komme istedet; og på søndag ser jeg min kusine igen, da de hjælper med at flytte min mors kærestes og hans datters ting herind :) Så de kan flytte herind helt :D
Deeejligt!


---->
Det er så mig mens vi holdte fødselsdag... Sad lige og skrev med ham jeg ses med, hehe :D
Jeg elsker den t-shirt! Spøgelserne fra Pacman som spiller fodbold? AWESOME!! Købt i New Yorker for 79 kroner :)

Ingen kommentarer: