18.06.2011

Waaaitiiiiiing

Venter på at Star Wars starter... Nu har jeg brugt den sidste time på at læse op en venindes blog og nu gider jeg snart ikke vente mere... Det er dog kun pausen som skal slutte nu :)
Men i den tid kan jeg vise/fortælle hvad jeg har købt de sidste to uger :D

Altså jeg var med min mor i Bilka og Ikea - gal det var trættende...... Fik et garderobestativ af min mor, fik købt en billedramme formet som en filmrulle? Passer perfekt til mig ;) Hvad fik jeg mere? Nårh jo et par sko - eeelsker sko, hehe :)

- nu starter melodien i tv , så skynder mig lige her!!
Jeg har så fået købt mig nogle parfume ting i Ikea som en lille skål hvor jeg ahr nogle smykker i, de er såå fine :D måtte bare eje dem<3
Hvad har jeg mere? Jo jeg var så i Rosengårdcentret i torsdags, fordi jeg skulle have en blu-ray afspiller og en pose flutes.. that's it.. Men ejg endte også med Good luck Chuck på blu-ray, to dvd film, et par bukser, en t-shirt, en læææækker skjorte, et sæt undertøj, øjendråber, et armbånd, og en sæson af Greys hvide verden :) ups?
T-shirten og bukserne havde jeg på i dag til min brors fødselsdag, det er ved at være mørkt nu så billedet er ikke så godt, but here ou go


Første par bukser jeg nogensinde har købt og jeg bliver altså 21 til august...... tæller ikke leggins med som bukser ;)

Og så har jeg fået et skakspil af min bror! Han fik det engang af vores søster og ejg synes det er mega sejt! Det er ud af glas og jeg kan faktisk godt lide at spille skak :) Føler mig sååå klog hehe

Min bærbar står på en kasse popccorn, fordi når jeg er på webcam skal amn jo kunne se mit ansigt ;) hehe.. Bogen og den stationære ryger når min onkel henter det, så jeg får mit gaderobestativ op, love it :)

Smutter igen, for nu skal der stenes Star Wars!!!

Ingen kommentarer: