23.06.2011

:)

YES! Jeg har været sammen med min 33 årige storebror idag, jeg har ikke set ham siden vores søsters bryllup d. 10/10/2009.. Så det var bare fantastisk :) Vi sad og snakkede sammen med to af mine andre brødre og min mor, og det var sgy bare hyggeligt..
Da min mors kæreste så kom hjem, så tog vi da et spil minigolf på ps3'en ;)

Min stakkels basse har ligget syg hele weekenden og de sidste par dage, så jeg har slet ikke set ham siden sidste lørdag.. daaamn hvor er jeg begyndt at savne ham! Han er heldigvis okay igen, så han kommer snart over igen, idag skulle han bare hygge med familien såå :) Nu er det snart min tur til at hygge med ham ;) hehehehe

Og så har der lige været Vampire Diaries på tv3, jeg fik sgu nogle chok.. FUCK!! Og så bed Damon hende til sidst? wtf!? No way det skal han sgu da ikke gøre den banan... ih altså...
Ellers har jeg bare slappet af med familien og imorgen starter sommerferien, så det er jo dejligt.. Så har folk tid til at være sammen med mig :b

Mangler bassen at putte med hehe :)

Nu står den på Sex and the city enden jeg smutter til drømmeland!<3

Ingen kommentarer: