22.07.2011

!

Okaaay, så jeg har vist ikke lige været den bedste til at opdatere min blog?
Jeg har ikke verdens bedste grund til hvorfor, men her er der da et lille indblik (:

Jeg så jo - som den store nørd jeg er - den første forestilling på premieredagen, Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 (ikke midnatsforestilling!).. Det var virkelig en hård omgang for mig, jeg vidste godt at det ville være hårdt, men ikke at det ville være SÅ hårdt..
det kan være svært for mange at forstå, men det har været mit skjulested i mange år, min verden, min rejse, mit helle.. Harry er den eneste person i den virkelige og i fiktionens verden at jeg har kunnet se mig selv i.. Selvfølgelig kan man se sig lidt i forskellige personer, men Harry har på en måde været mig..
Det er ikke bare en fortælling om magi, eller om en forældreløs dreng som skal rede det gode fra det onde.. Det er en fortælling om en dreng, som søger efter at vide hvem han er og på at finde sig selv - der har det så samtidig været min rejse.. Der er nogle mere dybtegående ting, men det nævner jeg ikke her (;
Men da filmen virkelig var slut, var det som at miste noget af mig selv, som at miste en man holder af - hvilket jeg kan sige, da jeg har mistet personer i mit liv!
Så ejg lå hele aftenen og dagen efter og var helt...tom.... jeg fungerede bare ikke.. Og jeg har det stadig svært med at acceptere at det er slut :(
Folk siger man jo bare kan læse bøgerne og se filmene igen, men hvad hvis vi siger at så kan i også bare huske minderne og ikke savne at få nye minder med en person i andre mister.. For sådan føles det!!! Det er minder nu og vi får ikke mere...

Hmm... what else? Tja nu har jeg Harry Potter på hjernen hehe.. :)

Om 13 dage har jeg fødselsdag!! (Please remember haha).. jeg fylder sgu 21... wauw... Og om aftenen skal ejg til gratis koncert inde i kongens have, hvor bl.a Jakob Sveistrup og Julie skal optræde! Jeg glæææææder mig til at hører Jakob!! IIIH!! :D
Men nu tror jeg at jeg vil se Star Wars episode 1 færdig (lige efter Pretty Woman of course), det' jo bare herligt ;)

Ingen kommentarer: