07.07.2011

Hvorfor fanden skal kærlighed være så svært?? Bassen og jeg er bare venner nu, fair nok, men hvorfor skal det være så svært at finde en der vil elske mig og som jeg kan elske tilbage??

Yeah well here's an update...

Jeg har købt nye ting! Weee, yndlingstingen er min nye t-shirt med The cookie monster på (AWESOME!) den er så sød og jeg elsker t-shirts med print på - som i måske har bemærket? Men jeg købte den og nogle andre ting, blandt andet sko, jeg ELSKER sko!! - men finder sjældent nogle jeg kan lide, så her er en lille smagsprøve på min nyyyye sko:





Dem der ser lidt mørke ud er faktisk blå/lilla, jeg kunne bare ikke få blitzen til at makke ret! hehe.. Og endelig nogle sandaler til mig! Skal bare have et plaster på den ene hæl, da jeg næsten bruger str. 37,5, så jeg får vabler... great.... ASKEPOT!! Oh well..
Men mine yndlings er de brune, gal hvor jeg elsker dem!! Nu venter jeg bare på at jeg skal til noget, hvor jeg kan tage dem på til (går ikke i hæle til hverdag!) Love it!!

Ellers så er jeg blevet gæsteandmelder inde på www.kulturforunge.dk ! Jeg fik tilsendt en bog vi fandt i fællesskab ved navn Det smaragdgrønne atlas - fuuuck den er god!! 429 sider blev læst på to aftener og lidt af en eftermiddag.. Den kan varmt anbefales til folk der godt kan lide en god fantasy historie! LOVE IT!! Glæder mig til næste bog i 2012 :D
Og så skal jeg andmelde Selena Gomez' nye album When the sun goes down, hvor der også bliver lavet et mineportræt af hende, Universal har derfor sendt mig hendesalbum og jeg får også Hannah Montana - Forever CD'en tilsendt... How awesome is that?!! WUP WUUUP!!


Here's my outfit for the day :D

Ingen kommentarer: