22.10.2011

Halloween?

Min søster er sindsyg vild med halloween, hun elsker at blive skræmt - på nær hvis det er mig som skræmmer hende ;)
Men her da jeg gik i 6. klasse lavede min klasse vores egen gyserfilm og jeg tror nok det var ved Halloween.. Det handlede om at der var en morder som angreb os en efter en til en klassefest på skolen. Jeg var pisse skræmt, for vi skulle overnatte på skolen og det hele, der var pisse mørkt OG jeg var bange for mørke! Så da det var min lille gruppes tur til at blive slået ihjel, der var jeg virkelig bange. jeg sad og gemte mig på et lille legeslot. Og jeg kunne jo ikke se hvornår min lærer, som var morderen, ville komme og slå mig ihjel. Jeg sad bare derog var virkelig skræmt og blev mere og mere bange, hvor mit åndedrag blev hurtigere og hurtigere. Da kom der en hånd på min skulder og jeg skreg bare.. Min lærer var nødt til at berolige mig bagefter fordi jeg var blevet så skræmt haha.. Det skal lige siges jeg var en værre kylling! De andre blev så også slået ihjel og vi smuttede over i gymnastiksalen, hvor vi alle skulle sove og se gyserfilm.. Det vil så sige at jeg lagde mig til at sove fordi jeg var blevet skræmt nok for en aften! Det tog noget tid før jeg turde gå alene om aftenen udenfor og jeg brød mig ikke om at sove inærheden af skolen i lang tid. Så min venidne kom hjem til mig istedet for at jeg skulle hjem til hende.. Filmen blev desuden vist til vores skolefest, hvilket var en kæmpe succes :)

Jeg fejrer ikke selv Halloween, men jeg synes det er fedt at andre gør, hvis i skal bruge nogle ting så kig på http://www.coolstuff.dk/tag/halloween , de har nogle fede ting man kan bruge :)

God fornøjelse med at skræmme folk!

Ingen kommentarer: