11.12.2011

Lang tid siden?

Jeps, jeg ved godt det er lang tid siden jeg sidst har skrevet herinde, men jeg har manglet lidt inspiration og jeg har ikke rigtig været på computeren på det sidste!

Nu tænkte jeg så at jeg hellere måtte skrive abre et eller andet, så det her indlæg handler ikke om en bestemt ting, men tja, bare om noget (:

Kan da sige at jeg er begyndt at date en? han er rigtig sød og vi har dated siden 1. November - synes det går rigtig godt, så nu må vi se hvordan det går.
Samtidig kan jeg dog godt komme til at komme tænke på nogle af de fyre fra fortiden, fordi jeg har det bedre med ham her, og det ved jeg jo kun ved at tænke på fortiden? Right? yeah well, men sådan er det vel nu engang..
Imorgen skal jeg så hjem til ham igen, det bedste ved ham er nok det at han tager mig præcis som den jeg er. Mange af dem jeg har dated har ikke rigtigt kunne forholde sig til/acceptere at jeg har en sygdom og derfor ikke kan gå i skole, arbejde osv.. Men da jeg snakkede med ham om det - allerede anden gang vi sås - der kunne ejg se på ham at det ikke ændrede den måde han så mig på.. Han skulle dog self. lige sluge det hele, da vi ved det hele om hinanden, så det går godt og han tager mig som jeg er.. Det er virkelig en dejlig følelse at få for en gangs skyld.. Ikke at skulle prøve at ændre sig bare fordi en perosn ikke accepterer en.. Men ikke denne gang, det er dejligt :)

Og ellers har jeg abre været i julehumør og sådan :) Ville dog gerne have noget sne!! Elsker sne<3

Ingen kommentarer: